Ediția a 6-a The Challenge Academy a început cu un curs de Archicad ținut de Zoran Popovici care a îndrumat studenții către un rezultat concret al procesului lor creativ.  Ideea ediției este centrată în jurul unui “atelier pe țară”- A Common Studio. 

Observam în rândul studenților nevoia de reconectare socială și de învățare prin schimb de experiență. În acest context, am organizat o echipă de asistenți și profesori din toate colțurile țării, care să mentoreze studenții TCA în legătură cu diversele dileme despre arhitectură cu care se confruntă fie în cadrul universitar, prin prisma temelor de atelier, fie în proiectele personale, la diverse concursuri de arhitectură sau experimente personale. 

Mentoratul a avut loc în cadrul sesiunilor de “corecturi”, iar schimbul de informații și păreri s-a realizat nu doar de la mentor către student, dar și de la student la student.

Un alt scop al acestei ediții a fost confruntarea, atât a mentorilor, cât și a studenților, cu diversele moduri de a preda/ învăța arhitectura.

Ediția a 6-a The Challenge Academy a început cu un curs de Archicad ținut de Zoran Popovici care a îndrumat studenții către un rezultat concret al procesului lor creativ.  Ideea ediției este centrată în jurul unui “atelier pe țară”- A Common Studio. 

Observam în rândul studenților nevoia de reconectare socială și de învățare prin schimb de experiență. În acest context, am organizat o echipă de asistenți și profesori din toate colțurile țării, care să mentoreze studenții TCA în legătură cu diversele dileme despre arhitectură cu care se confruntă fie în cadrul universitar, prin prisma temelor de atelier, fie în proiectele personale, la diverse concursuri de arhitectură sau experimente personale. 

Mentoratul a avut loc în cadrul sesiunilor de “corecturi”, iar schimbul de informații și păreri s-a realizat nu doar de la mentor către student, dar și de la student la student.

Un alt scop al acestei ediții a fost confruntarea, atât a mentorilor, cât și a studenților, cu diversele moduri de a preda/ învăța arhitectura.