
9 Nov – 18:00 – Conferință
10 Nov – Workshop – all day
23 Nov – 18:00 – Conferință
24 Nov – Workshop – all day
Ianuarie
Februarie
25 Ian – 18:00 – Conferință
26 Ian – Workshop – all day
Armina este arhitect și consultant de business, dezvoltând un model de afaceri pentru arhitecți și designeri în cadrul doctoratului la Ion Mincu din București. Ea a fondat aBC—a Business of Creativity, o comunitate, și cil*SCHOOL, un program mini-MBA pentru liderii din industriile creative.
Andrei este arhitect și co-fondator al biroului de Cirrus Studio, în care experimentează activ zona randărilor cu ajutorul programelor care integrează inteligența artificială.
Zoran este arhitect și visual storyteller și are o experiență vastă în formularea de soluții digitale în domeniul multimedia și radiodifuziunii, de la videografie la instalaţii interactive şi scenografie. Zoran este alături de noi de la prima ediție și un mentor important când vine vorba de tot ce înseamnă software 3D în fiecare ediție.
Andreea este directoare executivă a Asociației pentru Valori în Educație și un mentor pentru comunitatea The Challenge Academy atunci când vine vorba de coordonare, dar și de Fundraising și înțelegere a utilizării resurselor dintr-un proiect.
Acest atelier are ca scop oferirea arhitecților a instrumentelor fundamentale, cunoștințelor de business și strategiilor necesare pentru a începe și a conduce eficient propriile practici arhitecturale. Printr-o combinație de teorie și practică, studenții și tinerii antreprenori vor învăța cum să îmbine procesele creative cu perspicacitatea de business, culminând într-o provocare reală pentru a-și testa abilitățile.
Participanții vor pleca cu un set de strategii de afaceri adaptate explicit arhitecturii, vor primi șabloane și resurse pentru strategii, modele de afaceri, profiluri de clienți, planificare și marketing, dar și oportunități de networking cu colegi și experți din industrie.
Acest workshop are ca scop explorarea metodelor de generare a conceptului arhitectural și nu numai, utilizând programele de Inteligență artificială existente. În cadrul acestuia, participanții vor învăța să construiască un prompt eficient și vor înțelege care sunt avantajele și limitările softurilor, atât în generarea de concepte, cât și în îmbunătățirea rapidă a designului.
Workshopul se află la a doua ediție, iar după rezultatele primei ediții, am decis să îl reluăm și în ediția a 8-a, atât datorită importanței majore pe care aceste softuri o pot avea în felul în care ne putem îmbunătăți ritmul de lucru, cât și pentru că softurile avansează, se schimbă și lucrurile arată foarte diferit în acest domeniu, de la lună la lună, iar noi trebuie să ținem pasul cu ele. În acest workshop vom lucra în Krea, Midjourney și MNML.
Cursul de 3D a stat mereu la baza părții teoretice a fiecărei ediții The Challenge Academy. De această dată revenim la Archicad, în care participanții vor învăța să lucreze bine și structurat, fie că au deja cunoștințe despre program, sau sunt la început în ceea ce privește învățarea lui. Partea finală a acestuia se axează pe Suita Adobe - Photoshop, Illustrator, Indesign - în care participanții vor învăța cum funcționează cele trei programe cu scopul pregătirii schemelor din proiect, a randărilor, dar și a planșelor finale ale acestuia. Acest curs se va ține în format online, pe parcursul lunii ianuarie.
Acest atelier are ca scop pregătirea pentru punerea în practică a unui proiect de anvergură mare, adesea foarte complex, similar celor cu care ne întâlnim zi de zi în domeniul arhitecturii. Workshopul oferă un crash course despre managementul așteptărilor și al relațiilor cu toți stakeholderii din proiect și abordează ramurile de bugetare, contractare și muncă în echipă în cadrul proiectului.
Andreea ne va ghida prin diverse faze ale managementului unui proiect și vom încerca să răspundem împreună la întrebări precum: Cum sună un obiectiv bun? Ce e un proiect? Cum comunicăm eficient în echipă în cadrul proiectului? și ce face, de fapt, un manager de proiect?


Armina Popeanu
BUSINESS OF ARCHITECTURE
9 Nov – 18:00 – Conferință
10 Nov – Workshop – all day
Acest atelier are ca scop oferirea arhitecților a instrumentelor fundamentale, cunoștințelor de business și strategiilor necesare pentru a începe și a conduce eficient propriile practici arhitecturale. Printr-o combinație de teorie și practică, studenții și tinerii antreprenori vor învăța cum să îmbine procesele creative cu perspicacitatea de business, culminând într-o provocare reală pentru a-și testa abilitățile.
Participanții vor pleca cu un set de strategii de afaceri adaptate explicit arhitecturii, vor primi șabloane și resurse pentru strategii, modele de afaceri, profiluri de clienți, planificare și marketing, dar și oportunități de networking cu colegi și experți din industrie.
Armina este arhitect și consultant de business, dezvoltând un model de afaceri pentru arhitecți și designeri în cadrul doctoratului la Ion Mincu din București. Ea a fondat aBC—a Business of Creativity, o comunitate, și cil*SCHOOL, un program mini-MBA pentru liderii din industriile creative.

Andrei Cumpănășoiu
AI IN ARCHITECTURE
23 Nov – 18:00 – Conferință
24 Nov – Workshop – all day
Acest workshop are ca scop explorarea metodelor de generare a conceptului arhitectural și nu numai, utilizând programele de Inteligență artificială existente. În cadrul acestuia, participanții vor învăța să construiască un prompt eficient și vor înțelege care sunt avantajele și limitările softurilor, atât în generarea de concepte, cât și în îmbunătățirea rapidă a designului.
Workshopul se află la a doua ediție, iar după rezultatele primei ediții, am decis să îl reluăm și în ediția a 8-a, atât datorită importanței majore pe care aceste softuri o pot avea în felul în care ne putem îmbunătăți ritmul de lucru, cât și pentru că softurile avansează, se schimbă și lucrurile arată foarte diferit în acest domeniu, de la lună la lună, iar noi trebuie să ținem pasul cu ele. În acest workshop vom lucra în Krea, Midjourney și MNML.
Andrei este arhitect și co-fondator al biroului de Cirrus Studio, în care experimentează activ zona randărilor cu ajutorul programelor care integrează inteligența artificială.

Zoran Popovici
ARCHICAD & ADOBE SUITE
January
February
Cursul de 3D a stat mereu la baza părții teoretice a fiecărei ediții The Challenge Academy. De această dată revenim la Archicad, în care participanții vor învăța să lucreze bine și structurat, fie că au deja cunoștințe despre program, sau sunt la început în ceea ce privește învățarea lui. Partea finală a acestuia se axează pe Suita Adobe - Photoshop, Illustrator, Indesign - în care participanții vor învăța cum funcționează cele trei programe cu scopul pregătirii schemelor din proiect, a randărilor, dar și a planșelor finale ale acestuia. Acest curs se va ține în format online, pe parcursul lunii ianuarie.
Zoran este arhitect și visual storyteller și are o experiență vastă în formularea de soluții digitale în domeniul multimedia și radiodifuziunii, de la videografie la instalaţii interactive şi scenografie. Zoran este alături de noi de la prima ediție și un mentor important când vine vorba de tot ce înseamnă software 3D în fiecare ediție.

Andreea Nistor
PROJECT MANAGEMENT
25 Ian – 18:00 – Conferință
26 Ian – Workshop – all day
Acest atelier are ca scop pregătirea pentru punerea în practică a unui proiect de anvergură mare, adesea foarte complex, similar celor cu care ne întâlnim zi de zi în domeniul arhitecturii. Workshopul oferă un crash course despre managementul așteptărilor și al relațiilor cu toți stakeholderii din proiect și abordează ramurile de bugetare, contractare și muncă în echipă în cadrul proiectului.
Andreea ne va ghida prin diverse faze ale managementului unui proiect și vom încerca să răspundem împreună la întrebări precum: Cum sună un obiectiv bun? Ce e un proiect? Cum comunicăm eficient în echipă în cadrul proiectului? și ce face, de fapt, un manager de proiect?
Andreea este directoare executivă a Asociației pentru Valori în Educație și un mentor pentru comunitatea The Challenge Academy atunci când vine vorba de coordonare, dar și de Fundraising și înțelegere a utilizării resurselor dintr-un proiect.